Re: Jak zainstalowac WinXP w kompie na plycie z chipsetem VIA?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 09:56:17 MET

> Dziwne, bo na mój Radeon 9200SE bez problemu sobie radził z
> rozdzielczością 1400x1050 20" LCD.

Problem jest jeszcze dziwniejszy. Otóż okazało się, że karta jednak potrafi
wytworzyć obraz w natywnej rozdzielczości monitora (1440x900). I monitor
rozpoznaje tę rozdzielczość jako natywną (nie wyskakuje alert o nieoptymalnej
rozdzielczości). Niestety - obraz nadal wygląda fatalnie. Żadna regulacja nie
pomaga. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje i co z tym zrobić.

latet