Win7 - różnice w sterownikach między wersjami

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 15:30:42 MET

Witam

Korzystam cały czas jeszcze z Windows 7 RC (czyli wersji Ultimate).
Wersja ta bez problemu wykryła przy instalacji zintegrowany kontroler
RAID (chipset nVidia nForce4) i podłączone do niego dyski skonfigurowane
w macierz. Czy wszystkie wersje Windows 7 (Home, Professional, Ultimate)
mają ten sam zestaw sterowników, więc mogę liczyć, że pełna wersja też
bez problemu wykryje mi macierz? Czy w pełnej wersji są dostępne jakieś
narzędzia do kontroli stanu dysków w macierzy?

--
Pozdrawiam
Maciek