Re: Jak zainstalowac WinXP w kompie na plycie z chipsetem VIA?

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 13:04:11 MET

Latet wrote:

> Inny problem to karta graficzna - jest tam Radeon 9200 SE (RV280).
> Niestety, wiem, że pomimo najnowszych sterowników nie umie ona wyświetlić
> natywnej rozdzielczości dla monitora Fujitsu-Siemens 19" Scaleoview W19-1,
> czyli 1440x900. Czy da się do rozwiązać inaczej niż przez wymianę karty
> graficznej na nowszą? A jeśli to jedyne wyjście, to czy możecie jakąś
> polecić (zgodą z AGP 8x).
jeśli gdzieś w zawansowanych opcjach po kliknieciu ppm na pulpit->
wlasciwosci -> ustawienia -> zawansowane nie da sie dopisać rodzielczosci
polecam program Power Strip, przy jego pomocy zmusiłem matroxa MGA G400
do pracy w rozdzielczości 1680x1050
http://rapidshare.com/files/92560973/PowerStrip_v3.77_incl_Key.rar

PS. pod linuxem śmiga w tej rozdzielczości bez żadnych kombinacji :)

--
Pozdrawiam