Re: [Win7] Pasek zadań - scalanie przycisków całkowite ale inne

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Feb 2010 - 07:49:25 MET

*Piotr M* pisze:

> [...]I tu jest problem. Aby to mieć (taki układ) to Windows musi scalać. A ja
> nie chcę. Czego?
> [...]
> Z jednej strony naprawdę super sprawa z tym przypinaniem i w kształcie
> kwadrata (ani nie za duży ani nie za mały, akurat do kręcenia się w ok
> 5-10 programach jednocześnie, ale z drugiej strony po co te na siłę
> scalanie.
> A może nie potrafię. Ktoś podpowie. A jak się nie da to jak "zakombinować"
> aby przyciski były kwadratowe (bez etykiet), z możliwością przypinania,
> ale żeby nie scalone.

Wyczytane w google, nie sprawdzone na sobie, więc bez gwarancji. Ale
myślę, że ma szanse działać.
1. W opcjach paska zadań włącz 'Scalaj gdy... pełny' lub 'Nigdy nie
scalaj', wg. uznania.
2. W edytorze rejestru znajdź klucz HKEY_CURRENT_USER\Control
Panel\Desktop\WindowMetric i dodaj w nim (jeśli nie ma) daną MinWidth o
wartości powiedzmy 54 (to w pikselach, dobre gdy pasek zadań wyświetla
małe ikony; u siebie dopasuj tak żeby było ok). Restart komputera.

Całość tutaj -> http://42.pl/u/27Wn (pkt 21 i 22).
Link jest trochę pokręcony, bo przez cache googla ale nie wiedzieć czemu
nie mogę bezpośrednio wyklikać tego adresu na facebooku

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]