Re: F11 i Recovery.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 18:01:07 MET

W artykule <hl0ces$rn7$1@inews.gazeta.pl>, 666 napisał(a):

> ** no niemal głowę dam, że sam sobie włączyłem i pokazywanie i te 5 sekund,
> ale pamięć jest zawodna ;-)

Wyłączyć mogłeś przez usunięcie partycji recovery.
A włączyć pokazywanie 5 sekund mogłeś poprzed odtworzenie systemu
z płyty recovery.

> *** w boot.ini nie widzę.

Bo to nie jest zapisane w systemie operacyjnym.

> No i nie wiem, czy to Press_F11_for_Recovery to komunikat HP, czy komunikat
> Win xp??

To komunikat partycji Recovery. Możesz mieć zainstalowanego i MacOSX na
pierwszej partycji (pozostawiając partycję Recovery), a i tak pojawiałby
się ten komunikat (z resztą właśnie z tego powodu ją usunąłem).

Jacek