Re: Windows XP Professional PL OEM SP3: kernel32.dll: SetEnvironmentVariableA błąd

Autor: Piotr <piotrmarasz_at_hotmail.com>
Data: Thu 11 Feb 2010 - 15:43:40 MET

Witam

Chodzi o zwrócenie z programu jakies liczby do wiersza polenie (podsystemu
konsoli). Probowałem ExitProcess, ExitThread i PostQuitMessage i nie ma skutku.
Zmienna środowiskowa %ERRORLEVEL% pozostała niezmieniona. Każdy wie że
funkcja lub program powinny coś zwracać np. 0 gdy nie ma błędu. Wartość
rejestru eax też została niezwrócona.

Pozdrawiam