Re: Program TV na pulpicie

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 21:35:13 MET

> No trudno. Wygląda na to, że na razie pozostaje mi to, albo
> http://www.teleman.pl/. Nie jest zły, ale mógłby być przejrzystszy.

Wystawiłem mirande z protokołami gg, radio, rss, tv.
Jeśli chcesz używać GG to zostaw, ale wpisz w opcjach Sieć/GG swoje dane.
Zbyteczne można wyłączyć.

Dla wtyczki mtv ustawiłem jeden kanał, HBO w grupie wszystkie kontakty.
Tak żeby sprawdzić czy wersja będzie w pełni działała. Trzeba puścić
połączenia na firewall'u.

http://www.artiun.ovh.org/out/mirandagg.zip
Link będzie aktywny do jutra rana (nie chcę by serwer był zbytnio obciązany
:), w końcu nie mój).

--
Artur