Re: Program TV na pulpicie

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 17:20:02 MET

W dniu 2010-02-10 16:29, artiun pisze:

> Takie coÅ› jak to:
> http://www.artiun.ovh.org/out/miranda.jpg

No nie, bo to masz dla jednego kanału, tak samo jak na tv.wp.pl. A mi
chodzi o zestawienie ,,co teraz leci na wszystkich kanałach''. Np.
wracam do domu, siadam i myślę... Coś bym zobaczył. Ale przewijanie po
1500 kanałach trwa kilka godzin :D więc chcę mieć zestawienie:

S jak Sraczka - TVP1
M jak Matka - TVP2
R jak Rydzyk - Trwam
My som Wykształciuchy - TVN