Re: Ścieżka dźwiękowa

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 16:24:24 MET

Silly, silly eko nabazgrału:

> Nie wiem jak zapisać jako .WAV :-(

Nie jest dostępna/aktywna pozycja "Save WAV..." w menu "File"?

> Ponadto przy niektórych pozycjach w menu, np. w View, Video
> Audio, Options jest haczyk albo kropka. Nie wiem które
> przy ekstrakcie ścieżki dźwiękowej są potrzebne.

Po załadowaniu pliku wszystko powinno być ustawione poprawnie do
ekstrakcji. Problem byłby w zasadzie tylko wtedy, gdybyś przypadkiem w
menu "Audio" zmienił ustawienie "Source Audio/Stream X" na "No Audio"
bez lub z załadowanym filmem.

--
tbr