Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 10:16:28 MET

W dniu 2010-02-07 22:58, Radosław Sokół pisze:

> Piszesz o interfejsie użytkownika. Ja piszę o funkcjach do-
> stępu do plików, które z UI nie mają nic do czynienia.

Piszesz o teorii, ja piszę o praktyce. FreeCommander woła funkcje
kopiowania i kasowania, takie same, jak Explorator. Nie znam się na
bebechach, więc nie wiem które są zepsute i na jakim poziomie. Tak czy
siak, ja mam sytuację zastaną: konieczność używania konsolowych zarządców.

> Piszą Ci tu obok, że w nowych wersjach Windows rozwiązano ten
> problem.

Nie do końca. Choć owszem, jest lepiej.

> Możliwe. Ja zazwyczaj nie mam błędów przy kopiowaniu
> czy przenoszeniu, więc zupełnie mi to nie przeszkadza.

A ja znów z tym spotykam się prawie codziennie.

--
Przemysław Adam Śmiejek