Re: Poczta Windows Live ...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 19:54:45 MET

** Piter <jazz_20@wp.pl> wrote:

> Ale nie tędy droga. Człowiek szuka samochodu a Ty na siłę chcesz mu wmówić
> jazdę komunikacją miejską, twierdząc że będzie to dla niego wygodniejsze.

Dyskutujesz z gościem, który uważa, że jest najmądrzejszy na świecie i wszystko
co on robi to jest poprawne podejście, a cokolwiek innego co robi inny to jest
podejście niepoprawne. ;) IMO odpuść bo z tym człowiekiem są jałowe dyskusje
kilka razy w tygodniu. Jakiś frustrat.

Odnośnie Twojego problemu to większość klienckich programów po prostu tak ma,
że będą się sypały przy większych ilościach. Możesz spróbować sobie lokalnie
postawić serwer IMAP tylko w roli składu poczty i umieszczać pocztę na nim (w
sensie dowolny klient sobie pobiera pocztę, umieszcza ją w folderach IMAP na
serwerze, podobnie przy wysyłaniu).

Serwer ma większe szanse poradzić sobie z dużymi ilościami poczty.

http://www.hmailserver.com