Windows 7 x86 PL - dirty bit i problem z dostepem do partycji

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 15:55:50 MET

Witam wszystkich.
Na poczatku przedstawie swoj problem, zainstalowalem swiezego Win 7 x86
PL MSDNAA i mam problem z dostepem do jednej z partycji (z reszta nie ma
problemu). Kiedy proboje wejsc na nia jest napisane "E:\ nie jest
dostepny. Plik lub katalog jest uszkodzony i nieczytelny". Ale hola, pod
Windowsem XP wszystko dziala i jest czytelne. Za kazdym razem jak
odpalam Win 7 wyskakuje chkdsk, probowalem usunac recznie dirty bit,
system wyrzuca mi "Blad: Plik lub katalog jest uszkodzony".
Dysk jest sprawny, nie ma bad sectorow. Jakies pomysly?

--
Pozdrawiam,
Maciek