Re: Poczta Windows Live ...

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 00:07:54 MET

news:2010020619555600@grush.one.pl...

> Owszem. Dlatego właśnie dzieli się pocztę na foldery według
> dat lub tematyki, a nie trzyma wszystkiego w jednej wielkiej
> bajzlowatej skrzynce odbiorczej :) A foldery już są chyba
> zawsze przechowywane w osobnych plikach (w przypadku Thunder-
> birda -- na pewno).

Tak ale wyobraź sobie, że są ludzie, którzy mają bardzo duże te pojedyncze
skrzynki i trzymanie każdej w jednym pliku jest mocno upierdliwe. Po prostu
się to nie sprawdza. Skrzynki są duże, do tego dużo maili się usuwanych i
przenoszonych, trzeba kompaktować a to trwa.
Poza tym pytałem o konkretny program a nie o argumenty za korzystaniem z
gorszego rozwiązania :)