Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 14:56:03 MET

W dniu 2010-02-05 13:36, Piotr B. (pb2004) pisze:
> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:hkeaqc$2ne$1@news.interia.pl...

> Podobno używasz Visty

Nie. W większości XP, a momentami 98. Vista dopiero w pojedynczych
egzemplarzach się pojawia, więc na razie nie miałem doświadczeń.

> to może jednak sprawdź w Eksploratorze bo jak
> najbardziej są takie funkcjonalności od tej wersji systemu (w Win7 jest
> identycznie). Do tego inteligentniej rozwiązane bo pytanie pojawia się
> dopiero po ukończeniu operacji na plikach, które nie sprawiły kłopotu, a
> nie w momencie natrafienia na pierwszy plik niemożliwy do
> usunięcia/skopiowania/przeniesienia.

taa.... O ile operujesz na jednym katalogu. Jak na drzewku, to dupa i tyle:

http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/pokaz_kasowania_w_wiscie.avi

przepraszam za jakość, ale mam słabe łącza, a czytelne na tyle jest, że
widać co się dzieje.

--
Przemysław Adam Śmiejek