Re: Jak skutecznie usuwać wiszące zadania drukowania?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 10:21:26 MET

W dniu 2010-02-05 09:30, Radosław Sokół pisze:

> Żeby przedstawić (niekoniecznie tylko Tobie) wyjaśnienie
> przyczyn powstawania takiego zjawiska. Ale im dłużej Ci od-
> pisuję tym mam silniejsze wrażenie, nie chodzi Ci o poznanie
> systemu i zachodzących w nim zjawisk, ale o samo narzekanie,
> że działa inaczej, niż wynikałoby z Twojego widzimisię.

Nie. Ty prezentujesz do bólu akademickie podejście teoretyczne i już
zupełnie nie wiem jak traktować twoje wypowiedzi w stylu ,,wszystko jest
ok, a że nie ma pomiń i ponów, to żadna wada, bo ja tego nie
potrzebuję''. Teraz protekcjonalnym tonem zauważyłeś, że dostałem
odpowiedź... No dostałem, na zadane pytanie. I o to chodziło.

--
Przemysław Adam Śmiejek