Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 19:27:35 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>1) Oczekiwanie dodatkowych 2 sekund na sekwencjê wideo
> trwaj±c± (na przyk³ad) pó³ minuty nie wydaje mi siê
> takim problemem.

Rozpêdzanie p³yty i szukanie na p³ycie nie zawsze trwa "2 sekundy". No,
chyba ¿e wracamy do czasów rêcznego uk³adania sektorów na dyskietkach.

>2) Odczytywanie z napêdu optycznego mo¿na realizowaæ równo-
> legle z operacjami na HDD, co mo¿e oznaczaæ nawet szyb-
> sze dzia³anie programu ni¿ przy trzymaniu wszystkiego na
> dysku twardym.

W sensie dok³adania dodatkowej obs³ugi prostego czytania danych
z no¶nika? W imiê czego?

>Na pewno by³o w jedynce. W dwójkê prawie nie gra³em i nie
>wiem, czy tam te¿ zastosowano takie rozwi±zanie. Oczywi¶cie,
>taka sztuczka ma przede wszystkim sens w przypadku gry na
>wielu p³ytach (i to pytach CD); w erze gier na jednej czy
>dwóch p³ytach DVD taka komplikacja przestaje siê op³acaæ.

Ech, gdzie czasy Secret of Monkey Island 2 na Amigê? ;-)

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]