Re: Przyspieszanie Se7en

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 17:22:34 MET
Message-ID: <2010020416223500@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

marfi pisze:
>> Bzdura. Używam DirectX, bo moim hobby jest pisanie gier.
>> I obserwuję zajętość pamięci w czasie rozwijania programu.
>> Te "setki megabajtów" to jakiś głodny kawałek.
>
> Faktycznie.. chodziło mi o "setkę megabajtów" :)

Dalej uzasadnij. Potrzebne jest tylko kilka megabajtów na
drugi bufor ramki. Chyba, że wydaje Ci się, że pamięć karty
graficznej zamapowana w przestrzeń adresową procesu (tylko
przez Vistę i Windows 7) należy do procesu.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Thu Feb 4 17:30:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Feb 2010 - 17:42:01 MET