Re: zabezpiczyc kompy, internet biblioteka

Autor: Tomasz Sałajczyk <salata_at_nielubiespamu.konto.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 11:42:27 MET

W dniu 2010-02-04 11:24, Marek pisze:

> jakie sa koszty tego rozwiazania?
> mozna blkowac zmiane tapet paramtetrow systemu?

Koszt 0 PLN, nie można zablokować tapety ale to się robi wpisem do
rejestru. Co do reszty funkcji to odsyłam do dokumentacji.

> darmowe? instaluje sie to na kazdym kompie? czy gdzies centralnie i
> na komputery pobiera ustawienia z serwera?

Darmowe, to jest serwer DNS, który (po założeniu konta) można sobie
konfigurować np. blokujesz strony o treściach pornograficznych, system
sam klasyfikuje czy strona się pod to łapie (czasami trzeba przeglądać
logi bo podpadają normalne strony). Możesz ręcznie dodać na każdym
hoście lub wrzucić na router i zrobić przechwytywanie portu 53 tak aby
nie można było korzystać z innych DNS'ów (ale jak masz konto
ograniczone, SteadyState to i tak nikt parametrów karty sieciowej nie
zmieni).

--
Serwery są przeciążone…
Prosimy spróbować ponownie za chwilę…