Re: serwer 2003 - błąd active directory ?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 11:04:54 MET

Krzysztof W. pisze:
> Mam dziwny problem - po kilku godzinach pracy, wywala się usługa DNS na
> serwerze. Nie mam netu na serwerze (na klientach działa), brak

Jakim cudem na klientach działa, skoro DNSem klientów ma być
*wyłącznie* serwer AD?

> Dziwne, bo na bank jest tylko jeden...

Tylko jeden kontroler czy tylko jeden Windows Server?

Zrobiłeś?

Może sterownik karty sieciowej nawala? Jaka karta jest w ser-
werze? Ma sterowniki Microsoftu, czy własne producenta? Czy
ma jakieś współdzielone zasoby z innymi urządzeniami?

O, to jest poważne. Wirus?

|                 |  Politechnika Śląska                   |