Re: Za mały ekran na BSODa

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 15:03:10 MET
Message-ID: <2010020314031400@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

poli pisze:
> czy jest możliwe znalezienie tego bez specjalnych narzędzi?? jedyne
> błedy dotyczą "Service Control Manager":

To nie to.

> oraz DCOM :

I to też nie to.

>> Zazwyczaj błąd 0x000000C5 oznacza jednak błąd w ntoskrnl.exe,
>> co mocno utrudnia wyszukanie odpowiedzialnego sterownika.
> wygooglałem takie coś :
> "0x00C5 System operacyjny nie jest obecnie skonfigurowany do
> uruchomienia tej aplikacji"
> a do tej pory był?? a dane tej aplikacji są zapewne poza moim ekranem :/

Źle szukasz wytłumaczenia kodu błędu.

STOP 0x000000C5: DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL

Wyczyść sobie dzienniki zdarzeń i poczekaj na niebieski ekran,
żeby łatwiej było znaleźć. *Musi* być informacja o BSODzie
zapisana w dziennikach -- zaraz przed informacją o ponownym
starcie systemu.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Wed Feb 3 15:10:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 03 Feb 2010 - 15:42:00 MET