Problem z grupami

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 12:38:14 MET

Mam problem w wysyłaniem postów na grupy dyskusyjne. Czytać grupy mogę
bez problemów, gorzej jak chcę coś wysłać. Wtedy dostaję taki oto komunikat:

Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat
'test', Konto: 'news.neostrada.pl', Serwer: 'news.neostrada.pl',
Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '441 From: address not in Internet
syntax', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 441, Numer
błędu: 0x800CCCA09

Co może być problemem?

Pozdrawiam