Re: Kalendarz - czas systemowy

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 11:48:41 MET

"Romullus" <romullus@orange.pl> wrote in message
news:gpp9gblco36v.mbgk70i20iha.dlg@40tude.net...

> Moje pytanie jest nastepujace, jesli wczesniej mieli prawo zmiany daty na
> kompach lokalnych to czy ja cos moglem zmajstrowac w uprawnieniach w AD ?
> Jesli odpowiedz twierdzaca pytanie co i gdzie. Niestety admin ktory sie
> wczesniej tematem zjmowal wypadl z gry, jako ze w tych tematach jestem
> newbie wole zapytac kolegow na grupie.

Na starym komputerze pewnie byla lokalnym administratorem, na nowym juz nie.
Po paru godzinach XP zsynchronizowal sobie zasady grupy z kontrolerem domeny
i przestalo dzialac. Domyslne ustawienia zasad grupy nie pozwalaja na zmiane
czasu/daty nieadministratorom, mozesz to ustawic w:

Computer configuration\Security Settings\Local Policies\Change the system
time

Pozdrawiam
Kamil