Re: Jak ruszyć pliki w Viście?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 05:08:54 MET

> Katalogu. Ale ogólnie to jaja...
>
> a) Katalog się nie chciał przenosić, na samym starcie wołał spierdalać
> b) spróbowałem i poszczególne podkatalogi przeniosły się
> c) jak przeniosłem je z powrotem, to już przeniosły się potem razem z
> nadrzędnym.
>
> Windows to jedna wielka magia. Zresztą próbuję sobie ułożyć menu START.
> Ponieważ w Wiście nie ma już 1 katalogu, tylko 20, nie mogę tego zrobić
> klawiaturowym zarządcą i dziergam ręcznie myszką (koszmar!). I co parę
> dni przenoszę kilka i potem się podobnie blokuje. Nie będę przenosił
> [...]
Poświęć jeden dzień (na trzeźwo), zapisz sobie ustawienia z jednego i
przenieś na inne. Wyłącz zbyteczne. I po krzyku. Jeśli Ci system nie
odpowiada to wymuÅ› jego zmainÄ™ (nie pisz spierd..). Nie mam 15 lat,
zaczynałem od kompów 8bit, a Ty już przesadzasz. Albo jesteś za stary by
obsługiwać teraźniejsze komputery, albo nie masz dystansu do tego co masz
zrobić.

--
Artur