Re: [Win7] Plik Zgodności - problemy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 22:06:45 MET

Dnia Mon, 01 Feb 2010 16:04:00 +0100, hef napisał(a):

> Witam,
> dla mnie wygląda to na bug Windows 7 ...
> W przypadku stworzenia nowych katalogów w Program Files/xxx/... tworzą się one w
> VirtualStore jak widzę. Jeżeli są to _tylko_ katalogi - po wejściu do Program
> Files/xxx/... nie pojawia się przycisk Pliki Zgodności co jest dość mocno
> denerwujące. Przycisk ten pojawia się tylko w przypadku, gdy stworzony został
> nowy plik.

Czekaj - a po co Ci ten przycisk jeśli nie ma tam plików?

> Czy da się to jakoś zmienić czy już tak będzie, że zależnie od sytuacji coś mi
> umknie albo i może nie.

Można zmienić. Do tych folderów w Program Files, w których posadziłeś
jakieś programy usiłujące tam cokolwiek zapisywać, nadaj pełne prawa
dostępu grupie Użytkownicy.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/