Re: Darmowy program do nagrywania pulpitu

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 22:01:05 MET

** Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:

> chcę porobić samouczki filmowe. Znalazłem jakiś jawowy aplet na pewnej www,
> który ładnie nagrywa pulpit i dźwięki. Niestety próba zapisania nagrania już
> wymaga tworzenia u nich konta.

> Czy są jakieś darmowe programy do tworzenia filmu z operacji na pulpicie?

Są ale chyba to zależy od tego jakie jest medium docelowe? Chcesz to np.
publikować na WWW (no to musi być jakiś zjadliwy dla WWW format), chcesz
dodawać komentarze głosowe, adnotacje, grafiki itd.?

http://en.wikipedia.org/wiki/Screencast#Software
http://mashable.com/2008/02/21/screencasting-video-tutorials/