Re: odpowiedzialność materialna za sprzęt komputerowy w firmie

Autor: Marek M. <mpgk.kr_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 19:58:44 MET DST

> Tzn. jak ktos wyleje cos no komputer, popsuje drukarke ladujac do jej
> podajnika ksiazke telefoniczna (prawdziwy przypadek), zrzuci na ziemie
> monitor, czy dajmy na to, powodz zaleje serwerownie (czy trafi ja inny
> piorun), nie mowiac o pospolitych kradziezach - to ty za to odpowiadasz?

Chodzi o to, że ja się tym sprzętem opiekuję, ja go naprawiam itp.
Dotychczas było to na stanie pracownkia odpowiedzialnego za krzesła,
biurka , szafy itp w firmie. Dyrekcja chce to uporządkować i przekazać
mi komputery.

Dyrektor mówi, zebym się nie przejmował, bo przecież oni nie windykują
takich losowych spraw. Np niedawno spaliła się jednej pani UPS- został
zlikwidowany i nikt od niej nie żądał, by za niego zapłaciła.