Dysk twardy SATA - jak oznaczyć jako "niewyjmowalny"?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 07:23:52 MET DST

Witam,

Irytuje mnie, że WinRAR przed rozpakowaniem każdego pliku - najpierw kopiuje
go do katalogu tymczasowego a dopiero potem przenosi do docelowego.
Niepotrzebnie wydłuża to czas operacji. W opcjach WinRARa jest możliwość
kopiowania pliku pezpośrednio do katalogu docelowego, ale tylko w dyskach
niewymiennych. Tymczasem mój dysk twardy SATA jest oznaczony jako wymienny.
Czy da się to jakoś zmienić?

MN