Re: [vista] nowa instalka, integracja itp.

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 15:00:06 MET DST

"dziobu" <xxxxxxxx@xxxx.xx> wrote in message
news:h4p717$r6d$1@news.onet.pl...
> Skopiuj od znajomego czy sciągnij z sieci (z zaufanegio źródła!!!) obraz
> boxowej płytki. Potem instalujesz normalnie ze swoim numerem.
> Gdzieś słyszałem że to łamanie licencji, ale czasem dają taki syf do
> laptopa że imho warto.

nie wczytywalem sie w eula ale raczej nie sadze zeby bylo to lamanie
licencji skoro instalujesz ten system na ktory masz licencje, z
oryginalnym kluczem

problemem bedzie wlasnie uzyskanie nosnika instalacyjnego - sciagniecie
go z torrenta to przestepstwo :)
(moim zdaniem jezeli robi sie to po to zeby zainstalowac system
za ktory sie juz zaplacilo i na ktory ma sie licencje, to szkodliwosc
spoleczna jest zadna, ale niemniej uzyskanie kopii plytki z takiego
zrodla jest niestety karalne)