Re: oznaczanie plików kolorami

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 25 Jul 2009 - 10:46:38 MET DST

On Sat, 25 Jul 2009 10:06:37 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Bo jest to powrót do starego, prymitywnego rozwiązania z
> czasów Norton Commandera. Rozwiązania, które było dobre
> przy dwóch stacjach dysków mieszczących po kilkadziesiąt
> zbiorów, ale nie nadaje się do jednoczesnej pracy w np.
> 10 folderach.

Z tym nie ma problemu - po to są zakładki w TC, BARDZO ułatwiają pracę.

> Poza tym sprowadza foldery do zbioru nazw plików, usuwając
> informacje graficzne (rozmiar okna, kolor tła folderu,
> położenie i sposób wyświetlania ikon).

Hmmmm ja raczej po nazwach się orientuję co w danym folderze mam, pliki
(rozumiem, że chodzi Ci o sortowanie po czasie/wielkości/atrybutach itp.)
da się też sortować w TC na różne sposoby. Dodatkowo można filtrować itp.

> Pomijając to, jak niedoskonały jest Windows Explorer, Total
> Commander wcale nie jest krokiem naprzód, ino wstecz i w
> bok. Może jest wygodniejszy dla co niektórych, ale dlatego,
> że jego idea jest "zła inaczej", a nie "dobra".

Wiesz, w Windows Explorer nie ma wielu funkcji, które są w TC. Ja bym
raczej poszedł w kierunku "uzupełnienia dla WE" a nie krytyki, że jest "zły
inaczej".

Ja posługuję się i jednym i drugim narzędziem (uważam że dość sprawnie) i
znam wady i zalety obu, ale jednak daleki jestem od nazywania TC "złym
inaczej" a WE - "jedynym słusznym mimo, że niedoskonałym".

--
Pozdrawiam
Piotrek