Re: Instalacja XP/2003 z bootowalnego pen drive'a

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 15:43:35 MET DST

> IMHO otworzyć obraz w archiwizerze,wypakować na pena i stąd zabootować.
> Tylko nie zapomnij ustawić opcji bootowania nettopa z pena w biosie.

Testowanie, nie działa.

Przegrywanie plików w kolejności (bootujące na początku) też nie działa.

Bootowanie z pena oczywiście włączone, na drugim takim komputerze Debian
bezproblemowo ruszył - tylko tam mogłem użyć Unetbootin, który nie
działa z obrazami Windows.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com