Re: Blue screeny @ Win XP SP3 - dziwadło. :s

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 14:36:36 MET DST

Marcin Gala wrote:
> Pierwsze primo: puscil memetesta na noc.

Puszczony. Brak błędów. :-)

> Po drugie obejrzal plyte glowna czy sie co nie dzieje ze szczegolnym
> zwroceniem uwagi na kondensatorki elektrolityczne

Sprawdzałem to też, wszystko niby OK...

> Po trzecie puscil jakis programik do skanowania hdd.

Puszczony HD Tune po obu dyskach - brak błędów...

> Wreszcie na koniec sprobowac podmienic zasialcz na inny, moze ten jest
> felerny i przy wiekszym obciazeniu sie nie wyrabia (malo prawdopodobne
> biorac pod uwage 3dmarki i gierki)

Też tak myślałem, ale wysypywał się przy banalnych czynnościach, a nie
pod obciążeniem, więc ta teoria upadła.

> I jeszcze jedno mi przyszlo do glowy. Sprawdz czy wszystko Ci laczy,
> najlepiej po kolei odpiac i przypiac spowrotem wszystkie kable. Mozesz
> tez sprobowac podmienic na inne tasmy do dyskow.

Miałem HDD podpięty przez przejściówkę molex 4pin -> sata, przepiąłem
na osobną gałąź z samymi wtyczkami sata, przepiąłem w inne złącza
na płycie oba napędy sata, które mam, odpiąłem i podpiąłem jeszcze
raz przewody przy wszystkich napędach, przełożyłem kostki pamięci
w inne sloty...

No i teraz czekam na bunt... we wszelkich testach błędów zero (nie
testowałem memtestem i hd tune przed rewolucją w kablach)...

--
Pozdrawiam
  __