jak podejrzeć pamięć Vista

Autor: krzemin <krzemin_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 22:02:34 MET DST

Witam,.

Potrzebuję sprawdzić co gdzie leży w pamięci. Szukałem i szukałem i
nic nie znalazłem... Czy znacie może program, który mi to pokaże
(najlepiej graficznie) ?

Sprawa wygląda tak, że ostatnio postanowiłem założyć ram dysk, dla
trzymania tam tempów, który wykorzystywałby tą pamięć w Viście, której
system sam nie może użyć (tzn.: tą powyżej 3,25 GB). Znalazłem taki
programik (nawet działa ;-) ) i wszystko byłoby świetnie tylko jak
mam sprawdzić, że to rzeczywiście wykorzystuje końcówkę pamięci...
Pamiętam, że dla DOSu był taki program, który pokazywał słupkami, że
odtąd dotąd to jest coś, a później jest coś ... a jak to zrobić w
Viście?

PS. Kwestię zasadności używania ram dysku pomińmy proszę :)

pozdrawiam,
Darek