Re: Potrzebny program do konwersji

Autor: Ewa <null_at_zero.com>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 11:06:32 MET DST

> Jakieś pół roku temu natrafiłem na "Format Factory"
> konwertuje video, audio, obrazki w różnych konfiguracjach - polecam!
> http://www.formatoz.com/

Bardzo dziękuję. To bardzo interesujący program.
Pozwolił mi przekonwertować film .mpg na .wmv.
Niestety co do filmów z płytki mam na razie tylko
częściowy efekt. Przekonwertował mi się prawidłowo
na WMV tylko plik VIDEO_TS.VOB. Konwersja
pozostałych plików VTS_01_1.VOB, VTS_01_2.VOB itd
na WMV zakończyła się błędem Error 0xc0000005.
Być może jeszcze za mało wiem o działaniu tego programu.
Będę próbować dalej.

Pozdrawiam
Ewa