Problem z udostępnianiem drukarki

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 08:06:47 MET DST

Mam problem z udostępnieniem drukarki. Drukarka zainstalowana na Win XP
prof. i udostępniona. Na komputerze z Vista Business po wpisanie \\xx-xx
(nazwka komputeraz xp prof.) bez problemu otwiera się okienka z
udostępnionymi zasobami. Natomiast na XP Home po wpisaniu \\xx-xx wyskakuje
że nazwa sieciowa jest nieprawidłowa a jak wpisze po IP \\192.168.2.10 to
wywala że zasób sieciowy jest niedostępny. Czy w XP home jakoś specjalnie
trzeba to robić. Konto gościa włącałem i wyłączałem i jest to samo. Zaden
firewall nie jest uruchomiony.