Problem z radiem internetowym

Autor: Lucar <lucar_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Jun 2009 - 12:11:16 MET DST

Do nagrywania korzystam z RaimaRadio, gdyż jest to jedyny znamy mi program na
peceta pozwalający na ustawienie późniejszego rozpoczęcia i zakończenia
nagrania. Problem w tym, że wszystkie nagrania przerywane są dokładnie po
upłynięciu 2h 43m 6s i pojawia się komunikat o błędzie. Na wszelki wypadek
zainstalowałem sobie najnowszą wersję kodera lame wykorzystywanego przez
program, ale nic to nie pomogło. W opcjach nie widzę możliwości ustawienia
max. wielkości/czasu nagrania, więc to chyba też nie to. Czy ktoś ma jakiś pomysł?