Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 19:42:44 MET DST

In news:h13bju$bmf$1@nemesis.news.neostrada.pl,
*sTav* <marmro9@beztego.o2.pl> typed:

Warto, u mnie zachowuje się identycznie jak IE6/7 (nawet i szybciej wczytuje
od IE7), a ponandto masz wiele dodatkowych opcji/zabezpieczeń. Ja z nim
walczyłem/instalowałem na różne sposoby i cel został osiągnięty.
Tylko jak coś Ci nie wyjdzie, to nie zwalaj winy na mnie ;-)

> IMO: nie warto.
> XP Pro SP3
> Próbowalem IE7 i IE8 i za kazdym razem wracałem do spatchowanego IE6 +
> nakładka (The World Browser).

IMO, warto.
No cóż, każdy ma swoje zdanie o w/w produkcie - punkt widzenia zależy od
miejsca siedzenia ;-)