Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 00:04:12 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Czytnika chyba nie używasz non-stop?

Nie ale dwa typy kart są wiec 2 literki tylko zostały bo mam SD i CF.
Dwa pozostałe typy kart pod montowałem w folder.

> Podejrzewam też, że wystarczyłyby dwa napędy optyczne (lub
> nawet jeden).
>
> FDD można w dzisiejszych czasach zazwyczaj usunąć.

Zazwyczaj. FDD wyłączam w menadżerze urządzeń ale jest przydatne nie
każdy dysponuje nowymi komputerami ze sterownikami SATA do mostka na
płycie głównej (tak są takie cuda i ja mam,), jak również FDD przydaje
sie do rozwiązań nie standardowych.

> Wywalić wszystkie, kupić jeden duży dysk.

STOP, dwa tygodnie padło mi MFT na jednym dysku, miesiąc temu tablica
partycji. Nie ufam rozwiązaniom jednodyskowym.

Zauważyłem ze często traktujesz użytkowników na grupie jako osoby
posiadające komputery do pisania dokumentów WW i poczty. Jak użytkownika
typowo biurowego. niektórzy komputery w domu wykorzystują do bardziej
nietypowych rozwiązań i potrzeb. Serio.