Re: udostępnianie portu Com

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 17:52:09 MET DST

> WYCOFUJĘ to zdanie - wzięło się stąd, iż przed laty
> tak mnie poinformował Ob. Instalator Drukarki Upoważniomy
> Macher Firmowo-Skarbowy. To już dziś bzdura.

Pewnie do dziś niektórzy będą interpretowali to po swojemu :) szczególnie
bawi mnie jak Ci co powinni wiedzieć ( czytaj skarbówka ) wprowadzają w
błąd, aczkolwiek widzę postępującą poprawę w traktowaniu podatnika.
Michałowi Kaweckiemu dziękuję za dużą dawką materiału, stram się coś
zastosować w mojej sieci, może dzięki producentowi oprogramowania uda się
coś wdrożyć.
Piotr