Porządkowanie dysku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 10:21:25 MET DST

Poszukuje jakiegoś programu do takiego porządkowania dysku żeby poszło
szybciej - zwykły eksplorator sobie z tym rady nie daje a raczej ja z
nim bo posiadając kilkaset tysięcy plików ręczne przeglądanie każdego
katalogu jest czasochłonne.
Dlatego umyśliłem sobie coś co przypominało by drzewo katalogów którym
można by zarządzać jak webowa skrzynka pocztowa czyli nadać jakieś akcje
typu przenieś / usuń poszczególnym plikom lub folderom a pod przyciskiem
przenieś wybrać kilka wcześniej przygotowanych lokalizacji lub stworzyć
nową.

Jest coś takiego? Totalcommander chyba sie niespecjalnie do tego nadaje.