Re: myszka "over IP" - da się operować jedną myszką na dwóch pecetach?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 02:50:49 MET DST

** shaman <noone@nowhere.com> wrote:

> Fantastyczna sprawa! działa to rewelacyjnie! Dzięki. :)

BTW tu jest najnowsza wersja (oryginalna od kilku lat nie była rozwijana):
http://code.google.com/p/synergy-plus/

Do tej pory to tylko rozkręcili nową stronę i wyszło kilka wydań z małymi
poprawkami, ale w planach są *duże* ficzery, które by się bardzo przydały jak
np. TLS dla warstwy transmisyjnej i uwierzytelniania stron połączenia.