Re: Plik stronnicowania - co gdy zbyt wielki?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 18:21:20 MET DST

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:59409$4a27c6dc$59641b7f$6388@news.upc.ie...
> "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> wrote in message
>
> no skoro tyle ustawiles to tyle ma, pytanie ile faktycznie
> wykorzystuje?
> http://forums.techguy.org/attachments/142135d1228430586/winxp-2k_pagefile.txt

Podgląd w menedżerze zadań wskazywał... przy pliku zmiennym do 8 GB,
przy stalym 18 giga, doszedlem do 12 i dalej się nie dało. Fizycznie
wolnych było ok. 3-5 MB. Nie wnikałem, jaki dokładnie jest podział, bo
nie o to mi chodziło. Badałem głównie to, ile da się wcisnąć danych,
programów, gdy system ma do dyspozycji X gigabajtów RAM, oraz Y
pojemności z pliku wymiany.
BTW. Link jest do pliku, co chce się od razu zapisać. Nauczony niezbyt
miłym doświadczeniem (wirusidło...), z zasady nie otwieram takich plików
i nie pozwalam tego u siebie robić innym...

Jak będę mieć czas, przebadam jeszcze, ile i czy, utworzy awaryjnego
pliku, gdy oryginał będzie wyłączony. Ale na razie kiepsko się czuję i
mam lekką gorączkę, więc muszę sobie odpuścić, cierpliwości, koledzy...