Re: IE7 problem

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 23:18:51 MET DST

On 3 Cze, 22:39, "Michal Biek" <mb...@2.pl.invalid> wrote:
> Krzysiek log(in):

> Hi!
> IE7 działa i masz dostęp do INetu?
> Jeżeli tak to zainstaluj IE8 i wszytko będzie OK :-)

ZONK! Jest jeszcze gorzej. Przeglądarka jest nie do użycia. Wylatuje
niemal na każdej stronie z aktywną zawartością. Próbowałem tego ale
też nie działa

"The first is resetting IE. This is done through the Internet Options,
Advanced tab, Reset button.

The second is running a system file check. Open an elevated command
prompt, and run "sfc /scannow". This will verify and if necessary
repair all critical system files, including those of IE."

IE7 używane jest z MSJava x86 do banku. I przestało działać. Nie
loguje się, nawet nie próbuje wysłać loginu. Żadnego komunikatu,
żadnego błędu - nic. Klikasz OK i nic. Nie jest to wina banku, bo na
analogicznych IE7 działa bez problemu. IE8 z kolei notorycznie się
zamyka z odesłaniem mnie do funkcji DEP. Pomysły mi się już kończą...

Pozdr, K.