Re: Windows 7

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 08:35:08 MET DST

> Błąd, nie ma takiego przełącznika.
> Istnieje przełącznik /3GB ale nie ma on nic wspólnego z ilością pamięci
> RAM
> obsługiwaną przez system.
>
> W 32 bitowym systemie niezależnie od ilości pamięci RAM znajdującej sie w
> obudowie
> system zawsze korzysta z 4 GB wirtualne przestrzeni adresowej
> Te 4 GB podzielone są po połowie pomiędzy system operacyjny i aplikacje
> dolne 2GB dla programu, górne 2GB dla systemu
> każdy z uruchomionych programów otrzymuje własne 2GB.
> Przełącznik 3GB zmienia tą proporcje na 3:1
> [...]

Jako uzupełnienie tego co napisałem powyżej proponowałbym artykuły
Marka Russinovicha: Pushing the Limits of Windows: Physical Memory
http://blogs.technet.com/markrussinovich/archive/2008/07/21/3092070.aspx

oraz Pushing the Limits of Windows: Virtual Memory
http://blogs.technet.com/markrussinovich/archive/2008/11/17/3155406.aspx

--
Pozdrawiam