Re: plik wsadowy - pingowanie + ipconfig

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 00:07:36 MET DST

** Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal@gmail.com> wrote:

> to jak proponujesz rozwiązać, jakby nie było, palący problem?

No na pewno trzeba zadzwonić na BOK, albo lepiej napisać PISMO. I wcale nie
będzie tak, że na to pismo po prostu ktoś Ci w grzecznej formie i w czasie
odpowiedzi zgodnym z umową odpisze "spierdalaj". :)

> połączeniem telepatycznym?

Ale jaki problem? Na razie mamy gościa, który nie potrafi napisać prostego
skryptu, a jednocześnie jest przeświadczony, że to na 100% wina DNS dostawcy.

Z całym oczywiście szacunkiem bo to nie grzech pytać i nie każdy potrafi
napisać skrypt, tylko po prostu kwestionuję trafność diagnozy, która stwierdza,
że problemy ogólnie z siecią świadczą w 100% o problemie dostawcy z serwerem
DNS. :) Bardziej prawdopodobne jest, że ma coś nie tak z Windows czy psujący
się modem czy jakieś ruchome warunki, które mu zrywają połączenia...

I zgadzam się też, że *można* zadzwonić na BOK zapytać się czy wszystko jest w
porządku z DNS, tyle że to w żaden sposób definitywnie nie rozwiąże problemu
(nawet jakby taki istniał faktycznie po stronie dostawcy).