Jeśli nie instaluje się IE7 i masz zainstalowanego Adobe Readera

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 13:17:15 MET

Dziś zjadłem zęby i straciłem dobrych kilkanaście godzin na próbę
instalacji cholernego IE7.
Wszelkie próby kończyły się błędami - w WindowsUpdate.log
pojawiały się przeróżne kody błędów - od 0x80072740, przez 0x80004002,
a na 0x8024200b 0x000003f5 skończywszy.
Nie pomagało przerejestrowanie wups2.dll, msxml3.dll, zmiana katalogów
SoftwareDistribution i CatRoot2 i jeszcze kilku innych "opisów".

W końcu na niemieckiej stronie (jeden jedyny link w google), zrozumiałem
tylko słowo adobr reader oraz deinstallieren ;)
Odinstalowałem AR9 i... IE7 zainstalował się bez problemu.

Wszystko na XP Pro SP3.

Jacek