Re: Jak aktywować i konfigurować boot-managera Visty po fakcie?

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sat 08 Nov 2008 - 12:52:34 MET

> EasyBCD

Jak w nim wybrać, którego dysku (fizycznego) mają dotyczyć jego działania?
Bo on widzi tylko dysk, z ktorego byl sysytem uruchomiony.
Więc jak go spod XP odpalam, to nic z Boot-loaderem Visty zrobić nie mogę.

Z kolei, jak go spod Visty uruchoniłem, to owszem, mogłem dodać do opcji
bootowania XP. I owszem, pojawia się stosowny wybór przy starcie. Jednak
wybranie XP powodouje po prostu zrestartowanie komputera i... powrót do tego
samego menu. Błędne koło. Nie wiem co źle zrobiłem :-(

Pozdrawiam,

latet