Stan wstrzymania a hibernacja

Autor: zdumiony <zdumiony_at_jestem.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 00:14:27 MET

Myślałem ze stan wstrzymania który wybieram przy zamykaniu komputera powoduje że prawie nie zużywa energii, jednak
http://my.opera.com/Prometer/blog/cz4
Jak przejść w stan hibernacji? (nie mam dodatkowych klawiszy)
Poza tym pewna niedogodność ze stanem wstrzymania że drobny ruch myszą powoduje wyjście, poza tym mając komputer wstrzymany przed chwilą nagle usłyszałem pracę dysku, gdy się zalogowałem okazało się że jest północ - czy komputer automatycznie wychodzi ze stanu wstrzymania o północy?