Re: Pokaż zawartość okna podczas przeciągania.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 17:10:45 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gea15o$3bt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:ge9ir3$k54$1@news.onet.pl,
> *Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:
>
> Ustaw to w gpedit.msc

Na to nie wpadłem. Rozwiązałem to troche inaczej ale chyba nie do końca.
Google mi powiedziało o pewnych problemach z notebookami Dell i właśnie z
tym ustawieniem.
Pobrałem pliczek dragfullwindows.exe i po uruchomieniu okna przesówały się
OK. Dodałem więc do autostartu i klapa. Po resecie jest niedobrze.
Pomyślałem że troche opóźnie wykonywanie tego pliku i jakimś tam
programikiem do opóźnienia autostartu opóźniłem go o 3 sekundy i po resecie
było OK ale czasami robi się tak że to się w trakcie korzystanie wyłącza.
Przesówam jakieś okienko i się wyłącza i przesówa tylko kontury.

Karta graficzna to 8600M GS bo to notebook.