Re: AD Windows 2008 - jak to zrobic najlepiej ?

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 08:25:23 MET

> dobrze, w polisach mozesz przekierowac Pulpit, Moje dokumenty, menu
> start oraz dane aplikacji, dziala w miare dobrze, to jest w konfiguracji
> komputera, gdzie dokladnie i jak to ustawic to ci nie powiem bo nie ma
> mnie teraz w "fabryce"
Oczywiscie to NIE jest w polisach dot. komputera...
Konfiguracja użytkownika|ustawienia systemu Windows|Przekirowanie folderu
PPM na "podfolder" ja sobie dalem:
zaawansowane - okreslaj roznie dla rownych grup (moze sie przydac)
i uzytkowncy domeny - utworz folder dla kazdego useraw sciezce i
podajesz nazwe sieciowa (najlepiej po nazwie a nie po ip) folderu gdzie
beda sie tworzyc foldery userow