Re: OE nie pokazuje treści grup dyskusyjnych

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 00:33:13 MET

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ge1ov7$e6j$1@inews.gazeta.pl...

> mi to pachnie walniętym albo niezarejestrowanym plikiem oleaut32.dll.
> Być może inna wersja niż prawidłowa. Trzeba przywrócić tą z płyty
> instalacyjnej.
> To między innymi jeden z powodów dla których trzymam wyłączoną usługę
> Windows Update. Czasami MS wrzuca uszkodzone update które walą system.

Mam je włączone automatycznie, jeszcze żadna (no, kiedyś dawno temu
tak - słynny błąd, owocujący przy pisaniu w OE wiadomości - po
naciśnięciu ENTER, OE się wywracał, co gorsza, nie xzawsze, to się stało
po którejś poprawce) poprawka nie popsuła mi systemu, conajwyżej bez
mojej zgody (ale już poprawiłem to w GPO) zrestaruje komputer. Mam
ustawiony automat, który mi o 3 w nocy bada "locniu", instaluje i daje
pyska o restart.
Hmm... może to też od sprzetu zależy?

--
D4